Методичне обʼєднання – той освітній простір, в якому
спільно розвиваються і вчителі, і діти.
Педагогічне кредо
Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – це успіх.
Г. Форд
Науково-методична проблема методичного обʼєднання
Формування
і розвиток основних компетентностей особистості
в початковій школі
Задачі методичної роботи:
• вивчення та використання у
професійній діяльності інноваційних педагогічних технологій, методик, засобів
ефективного навчання та виховання ;
• створення умов для
підвищення професійної компетентності педагогів;
• надання дієвої допомоги
учителям у самоосвітній та творчій діяльності;
• стимулювання педагогів до
активного самовираження, творчості, креативності, результативності.
Шляхи реалізації поставлених задач:
• вивчити методичні
рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початкових класах
в 2014-2015 н. р.;
• вивчати основні нормативні
документи, що регламентують функціонування початкової школи, продовжувати
вивчення особливостей нової програми;
• ознайомитися з кращим
педагогічним досвідом роботи творчих учителів;
• протягом року поповнювати
кабінети роздатковим і дидактичним матеріалом;
• активно брати участь у ШМО
вчителів початкової школи.
Завдання шмо на 2014-2015 н. р.
1. Продовжувати впровадження
нового Державного стандарту початкової освіти, навчальних планів та програм.
2. Забезпечувати
особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості учня, індивідуальний і
диференційований підхід у процесі навчання.
3. Використовувати системний
підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями, залучаючи їх
до участі у конкурсах, змаганнях.
4. Використовувати сучасні
інформаційні технології, впроваджувати інтерактивні методики навчання.
5. Забезпечувати психологічно
комфортні умови для зміцнення фізичного, психічного, соціального і духовного
здоров'я дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар