Рекомендації для організації роботи з обдарованими учнями
Шукаємо обдарованість
Плекаємо обдарованість
Розвиваємо обдарованість
Портфоліо обдарованого учня (зразок)
Робота з обдарованими дітьми (українська мова) - методичний посібник
Творчі завдання (1 – 2 класи )
1.Утворити якнайбільше нових слів із букв слова магазин ( низ, зима, газ, гам);Ведмідь (мед, мідь, дім, дід)
2.Назвати слова, які читаються однакова зліва направо і справа наліво.(Дід, біб, вів, око, піп, зараз…)
3.Що стоїть посеред Одеси? (Звук [ е ])
4.Чого не має у вола, а є в корови, кози, коня? ([ к ])
5.Чого багато має болото, менше має озеро, ще менше – море, і зовсім не має річка? (Букви О)
6.Яке слово складається з двох нот? (До – ля)
7.Які три частини мови мають спільний корінь? (Іменник, займенник, прийменник)
8.Назвати два синоніми до слова «алфавіт». (Азбука, абетка)
9.Які три займенники найчистіші? (Ви – ми – ти)
10.Я – спереду, я – ззаду, а посередині – назва породи коня. Разом буде назва країни. (Я – поні – я)
11.Відгадати слова.
а) Корінь мій знаходиться в «ціні»,
Префікс мій дай від «оклику» мені,
Суфікс – від «лінійки» чи від «зірки»,
Разом результати перевірки. (Оцінка)
б) Корінь – з «підкладки»,
Префікс – з «обшивки»,
Суфікс – з «косинки»,
А все разом – для книжки. (Обкладинка)
Немає коментарів:
Дописати коментар