Обдарована дитина


Рекомендації для організації роботи з обдарованими учнями


Шукаємо обдарованість

Плекаємо обдарованість

Розвиваємо обдарованість

Портфоліо обдарованого учня (зразок)

Робота з обдарованими дітьми (українська мова) - методичний посібник
Творчі завдання (1 – 2 класи )
1.Утворити якнайбільше нових слів із букв слова магазин ( низ, зима, газ, гам);Ведмідь (мед, мідь, дім, дід)  
2.Назвати слова, які читаються однакова зліва направо і справа наліво.(Дід, біб, вів, око, піп, зараз…)  
3.Що стоїть посеред Одеси? (Звук [ е ])  
4.Чого не має  у вола, а є в корови, кози, коня?          ([ к ])  
5.Чого багато має болото, менше має озеро, ще менше – море, і зовсім не має річка? (Букви О)  
6.Яке слово складається з двох нот? (До – ля)  
7.Які три частини мови мають спільний корінь? (Іменник, займенник, прийменник)  
8.Назвати два синоніми до слова «алфавіт». (Азбука, абетка)  
9.Які три займенники найчистіші? (Ви – ми – ти)  
10.Я – спереду, я – ззаду, а посередині – назва породи коня. Разом буде назва країни. (Я – поні – я)  
11.Відгадати слова.  
а) Корінь мій знаходиться в «ціні», 
Префікс мій дай від «оклику» мені,  
Суфікс – від «лінійки» чи від «зірки»,  
Разом результати перевірки. (Оцінка)
 б) Корінь – з «підкладки», 
Префікс – з «обшивки», 
Суфікс – з «косинки», 
А все разом – для книжки. (Обкладинка) 

Немає коментарів:

Дописати коментар